Poporodna vadba

Nosečnost je obdobje, ko se ženska prilagodi svojemu rastočemu bitju, kar vključuje tudi anatomske in fiziološke spremembe. Po samem porodu je žensko telo drugačno, kot je bilo pred porodom in se mu je potrebno ustrezno posvetiti.


Poporodna vadba, vadba po porodu

Postopna, varna in časovno ustrezna vadba po porodu je ključna, še posebej zaradi:

  • šibkih mišic medeničnega dna,
  • raztegnjenih in šibkih trebušnih mišic,
  • občutljivih sklepov,
  • disfunkcije sramnične zrasti,
  • sprememb v telesni drži,
  • utrujenega telesa,
  • še delujočega relaksina in ,
  • možnih šivov ali raztrganin,…

Namen poporodne vadbe je postopna in ustrezna priprava ženskega telesa na vračanje v aktivnost, krepitev in oblikovanje telesa po porodu.


Posebno pozornost namenimo:

  • razmiku trebušnih mišic,
  • mišicam medeničnega dna,
  • krepitvi oslabelih mišičnih skupin in raztezanju skrajšanih mišic,
  • neravnovesju mišic, ki zagotavljajo pravilen naklon medenice,
  • stabilizaciji sklepov in
  • vsem omejitvenim dejavnikom ter možnim poporodnim bolečinam.

S poporodno vadbo lahko pričnete 6 tednov po porodu, pred tem pa se posvetujte s svojim ginekologom!


Vadba vključuje:

  • izpolnjevanje vprašalnika in pregled vaših morebitnih zdravstvenih težav in preteklih športnih izkušenj (pred in med nosečnostjo),
  • pregled težav in počutja ter omejitvenih dejavnikov za vadbo,
  • testiranje diastaze rektus abdominis-a (razmik trebušnih mišic),
  • upoštevanje vrste poroda in omejitev določenih vaj,
  • učenje pravilnih in ustreznih vadbenih položajev ter gibanja pod strokovnim vodstvom kineziologa.

Na vadbo se je potrebno predhodno prijaviti.

Pošlji prijavo / povpraševanje »

Video mnenja strank

Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Se strinjam Onemogoči piškotke